تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

Hot MP3 Downloader نرم افزاری است که به شما آسان ترین و کارآمدترین راه دانلود موزیک های رایگان را نشان میدهد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و محیط کار آن نیز بسیار جذاب می باشد. به طور مثال شما لازم نیست برای پیدا کردن و دانلود آهنگی با نام " همه چیز آرومه" کل اینترنت را زیر و رو کرده تا بتوانید یک لینک معتبر پیدا کنید. این نرم افزار با داشتن یک موتور جستجوی قدرتمند و پیشرفته به شما کمک می کند تا با وارد کردن یکی از موارد آن مانند کلمه کلیدی، نام خواننده، سبک، سال انتشار یا … موزیک مورد نظر را یافته و آنرا به سرعت دانلود نمایید. این نرم افزار با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ MP3  در پیدا کردن موزیک موردنظرتان به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار با انواع دستگاه های پلیر دیجیتال مانند iPod، iPhone، PSP، PDA و گوشی همراه سازگاری دارد.



ادامه مطلب ...


Music Mp3 Downloader  یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی برای دانلود موزیک در اینترنت می باشد. توسط این برنامه بسیار جالب میتوان به منبع عظیمی از اهنگ ها دسترسی داشت و اهنگ های دلخواه را دانلود کرد. کافیست که در این نرم افزار نام خواننده, نام موزیک, نام البوم و یا سایر مشخصات یک اهنگ را وارد کنید و سپس خواهید دید که برنامه با جستجو در میان ارشیو عظیم خود اهنگ های مرتبط با موضوع جستجو شده را برایتان پیدا کرده است که میتوانید به صورت مستقیم هر کدام از انها را دانلود کنید.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


نرم افزار µTorrent ابزاری کم حجم و قدرتمندی برای مدیریت دانلود فایل از تورنت می باشد که با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید فایل های به اشتراک گذاشته شده ی تورنت از جمله فایل، آهنگ، فیلم، بازی و … را به سادگی دانلود نمائید.
به کمک این نرم افزار می توانید بصورت همزمان چند فایل را از سایت ها تورنت دانلود کرده و یا در هنگام دانلود از قابلیت Resume برای توقف موقت دانلود استفاده کرد. جستجو در سایت های تورنت، اولویت بندی پهنای باند و دانلود خودکار از RSS و Mainline DHT از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار بر خلاف کلاینت های مختلف تورنت، مقدار کمی از منابع سیستم شما را مصرف می کند.

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار USDownloader یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود محبوب در میان جمع کاربران اینترنت است.از ویژه گیهای بارز این نرم افزار که در همین ابتدا باید به آن اشاره نمود، دریافت فایلها به صورت اتوماتیک از سرور های معروف به اشتراک گذاری فایل در اینترنت است.
پشتیبانی کامل، به روز رسانی های سریع این نرم افزار از سوی تولید کنندگان، هماهنگی بسیار بیشتر با سرور Rapidshare، حفظ IP سرور ها و لینکها جهت ارتباط مجدد، از بین بردن محدودیت سرعت در بخش دانلود سرورهای معروف، دانلود همزمان ۲ فایل با سرعت بالا از سرورهای نام برده،

usd مدیریت دانلود با USDowloader plus 1.3.5.50 (قابل حمل)

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/8/1/NetSetMan%20v3.0.3/NetSetMan%20v3.0.3_www.lxl.ir.jpg

در بعضی مواقع تنظیمات شبکه ای برای اتصال به شبکه ها ممکن است برای کاربران امری خسته کننده باشد. به عنوان مثال ممکن است یک کاربر از یک لپ تاپ برای انجام امور کاری و شخصی خود استفاده نماید و برای اتصال لپ تاپ خود به شبکه محیط کار و یا منزل می بایست ip  های مختلفی را در قسمت تنظیمات شبکه وارد نمایند. انجام این امر به صورت مداوم برای کاربران بسیار خسته کننده می باشد.در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که برای رفع این مشکل طراحی شده است.etSetMan نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند تنظیمات مختلف شبکه را در قالب پروفایل های مختلف در دسترس داشته باشند تا با توجه به شرایط ، اقدام به استفاده از هر یک از پروفایل ها و تنظیمات موجود در آن نمایند. به کمک این نرم افزار و اعمال تنظیمات در پروفایل های موجود می تواند کاربر را به راحتی در کوتاه ترین زمان به هر یک از شبکه های مورد نظرش متصل نماید. کاربر می تواند در هر پروفایل هر یک از موارد IP Addresses

، DNS Servers , Gateways , WINS servers, Workgroup , Network Driver , SMTP server و …  را در پروفایل درج نمایند. همچنین این نرم افزار از تنظیمات شبکه های بی سیم نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Ilja Herlein می باشد.

 

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:

 

- توانایی ایجاد پروفایل های نامحدود

 

- پشتیبانی از اعمال تنظیمات پراکسی بر روی مرورگرهای Internet Explorer و Firefox

 

- مدیریت بر تنظیمات شبکه ای

 

- پشتیبانی از تنظیمات شبکه بی سیم

 

و … .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/5/Internet%20Download%20Manager%206.01%20Beta/internet.jpg

نرم افزار Internet Download Manager 6.01 Beta Build 5 معروف به IDM با بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


منبع : www.lxl.ir

نرم افزار LeechGet 2009 بی شک یکی از بهترین و بی رقیب ترین نرم افزارهای دانلود منیجر میباشد که با شتاب دهنده بسیار قوی آن شما میتوانید با سرعتی باور نکردنی از اینترنت دانلود نمایید. رابطه کاربری بسیار زیبا و آسان این نرم افزار یکی از دلایلی است که این نرم افزار را از رقبای خود متمایز میسازد. برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید. این نرم افزار به صورت واقعه ای سرعت دانلود شما را افزایش میدهد و با شتاب دهنده خود که به صورت اختیاری میتوانید استفاده کنید سرعت دانلود شما را چندین برابر میکند .بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند LeechGet 2009 در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … فایلها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت فایل خواهد شد. و این عمل با رنگهای متفاوت برای شما نشان داده میشود، که باعث میشود که با سرعت فوق العاده و در زمان کمتر فایل شما دانلود شود. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبندی دانلود ها و … اشاره کرد. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این نرم افزار دانلود منیجر به صورت خودکار پس از نصب بر روی مرورگر اینترنت اکسپلورر پس از کلیک کردن بر روی لینکی فعال میشود و برای دیگر مرورگرها شما میبایست پلاگین آن را از وب سایت سازنده دریافت کنید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار LeechGet 2009 v2.1.1800.1: – قابلیت نشان دادن پنجره های دانلود بصورت شیشه ای – نهایت سرعت در دانلود فایل ها با این دانلود منیجر – توانایی دانلود از Http ، Https ، Ftp با قابلیت Resume – قابلیت تقسیم فایلها به چند قسمت برای دانلود سریعتر – دسته بندی فایلهای دانلود شده و مدیریت بر آنها – دارای پنجره کوچک برای نشان دادن میزان دانلود فایل و سرعت – استفاده بسیار آسان از نرم افزار به همراه محیط کاربری بسیار ساده و جذاب – قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است – قابلیت کانکت (connection) خودکار در مواقع قطع اینترنت – قابلیت دانلود تمام لینک های یک صفحه فقط با یک کلیک – قابلیت زمان بندی دانلود و مشخص کردن زمان دانلود فایل ها – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا – و…



ادامه مطلب ...


منبع : ال ایکس ال

 

امروزه اکثر کاربران و شاید به توان گفت حدود ۹۹ درصد کاربران با دانلود انواع فایل ها از دنیای مجازی اینترنت آشنایی دارند . دانلود به این معنی است که کاربران فایلی را با هر فرمت و شکلی از سرور مبدا درخواست کرده و بر روی سیستم خود بارگذاری می نمایند .
دانلود کردن فایل ها راه های مختلفی دارد اما راهی که بسیار معمول و رایج است استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود و یا به عبارت دیگر Download Manager است . مهم ترین خصوصیت این نرم افزار ها در یک مورد خلاصه می شود و آن مورد این است که با قطع برق یا قطع شدن اینترنت و یا هرمورد دیگری که به قطع شدن دانلود بیانجامد به هیچ وجه فایل دانلود شده ازبین نمی رود بلکه می توان با شروع دوباره ، فایل را از همان جایی که قطع شده است ادامه داد . (به جز موارد خاص) . به این خصوصیت قابلیت Resume‌ نرم افزار مدیریت دانلود گفته می شود .
اما به جز این خصوصیت بسیار مهم افزایش سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ها ، دانلود دسته جمعی و هم زمان فایل ها و بسیاری قابلیت دیگر را می توان با استفاده از Download Manager به رایانه خود بیاورید .
یکی از محبوب ترین این نرم افزار ها که در دنیای اینترنت کاربران و هواخواهان بسیاری را به خود اختصاص داده است  FlashGet 2.11.0.1188 Final نام دارد . ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا ۵۰۰ برابر افزایش دهد .
نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده  و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است .
مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است .
سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز ویستا و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفوکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند .

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashGet 2.11.0.1188 Final:
- استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم از جمله Ram و CPU
- اسکن File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروسی
- افزایش سرعت دانلود از ۶ تا ۱۰ برابر به وسیله تکنیک MHT یا Multi-server Hyper-threading
- استفاده از تکنیک های (UDCT, Ultra Disk Cache Tech) برای محافظت از هارد دیسک و جلوگیری از خراب شدن File های دانلود شده
- پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله : RSTP، MMS، BT، FTP، HTTP
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده برای دسترسی سریعتر کاربران به آنها
- قابلیت قطع اتصال  از اینترنت و یا خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام دانلود
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله : Netcape ، Opera ، Internet Explorer و …
- قابلیت تعیین محدوده سرعت دانلود به صورت دستی ، مناسب برای دانلود File ها و وب گردی به صورت همزمان
- قابلیت شناسایی کوکی های سایت Rapidshare و دانلود از طریق اکانت پرمیوم شخص
- پشتیبانی از انواع Proxy Server ها
- نظارت حافظه ی کلیپ بورد برای دریافت خودکار لینک های دانلود
- جستجو برای پیدا کردن سریع ترین لینک دانلود
- قابلیت زمان بندی برای شروع و پایان دانلود ها
- نوار ابزار جستجو فایل
- قابلیت دانلود File های Torrent
- پشتیبانی از eMule/ed2k
- رایگان ، پاک و عاری از هرگونه برنامه ی جاسوسی و مخرب
- پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- و …

برخی از تغییرات انجام شده در نسخه جدید:
- تغییر در ظاهر نرم افزار و تا حد زیادی زیباتر شدن محیط کاربری
- پشتیبانی از مرورگر بسیار محبوب دنیا یعنی Firefox
- پشتیبانی کامل تر از پروتوکل های Http ، FTP و فایل های تورنت
- توانایی کار با نسخه ۱ این نرم افزار
- پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا
- قابلیت دانلود دسته جمعی فایل ها
- استفاده بهتر از پروکسی سرورها
- سازگاری کاملتر با ویندوز محبوب ویستا
- و …

 

 

 

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

 


 

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :۵  mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-



منبع :ال ایکس ال

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و به دنبال آن افزایش حجم اطلاعات و فایل‌ها بر روی سرورها، و تقاضای بسیار بالای مصرف کننده‌گان اینترنت برای دانلود، نیاز به نرم‌افزارهای مدیریت دانلود بسیار بیش از پیش احساس می‌شود.به این منظور شرکت‌های بسیار زیادی نرم‌افزارهایی جهت مدیریت و بهینه‌سازی دانلود ارائه کرده‌اند.Free Download Manager نام نرم‌افزاری است که به منظور مدیریت دانلود‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Free Download Manager v3.0 build 844:
- قابلیت دانلود از Bittorrent و امکان پشتیبانی در ویندوز‌های ۲۰۰۰ و XP و ۲۰۰۳ و Vista
شایان ذکر است این قابلیت، فوق‌العاده مورد نیاز کاربرانی است که به دنبال فایل‌های کم‌یاب یا نایاب می‌گردند.
- قابلیت Upload فایل‌های و به اشتراک گذاری آنها برای دیگر دوستان
- قابلیت دانلود فیلم‌ها و قطعه‌های تصویری Flash از سایت‌های همچون Youtube, Google Video و تبدیل آنها بهFormat رایج‌تر
- قابلیت ساخت و تنظیم برنامه به صورت قابل حمل ( Portable ). این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌ی خود را به صورت Portable بر روی دیگر سیستم‌ها بدون نصب کردن، اجراء نمایید.
- قابلیت پخش فایل‌های صوتی و تصویری‌ ای که به صورت کامل دانلود نشده اند.
- دارای شتاب دهنده برای افزایش سرعت دانلود به صورتی که فایل را به چندین قسمت تقسیم و هر قسمت را با برقراری یک Sections دانلود می‌نماید تا از حداکثر پهنای باند استفاده شود.
- قابلیت زمانبدی برای دانلود‌ها که در زمان خاصی شروع به دانلود کند.
- قابلیت تنظیم ترافیک و محدود نمودن پهنای باند. ( مورد استفاده: زمانی ست که شما می‌خواهید هم دانلود کنید و هم در اینترنت به فعالیت بپردازید، در صورتی که برنامه از تمامی پهنای باند اینترنت شما استفاده نماید سرعت گشت و گذار شما به طور چشمگیری کاهش می‌یابد به تنظیم این گزینه می‌‌توانید هم به دانلود بپردازید و هم در اینترنت چرخی بزنید ) .
- قابلیت فوق‌العاده جالب Site Explorer که به کاربر اجازه می‌دهد تمامی فایل‌ها و احیاناً فولدرهای یک سایت را دانلود کند.
- قابلیت نمایش درون فایل‌های ZIP ، قبل از دانلود
- امکان تغییر زبان، به بیش از ۳۰ زبان زنده‌ی دنیا از جمله فارسی
- و…



ادامه مطلب ...


DownloadStudio نرم افزاری برای مدیریت دانلود با کارایی و عملکرد بسیار بالاست که به شما اجازه می دهد هر چیزی را از اینترنت دریافت کنید. توسط این نرم افزار می توانید نرم افزار، بازی، موزیک، فیلم، عکس، فلش، سند، فیدهای RSS، وبلاگ، وب سایت و سایت های FTP و … را به طور کامل دانلود کنید. سرعت دانلودتان ۵۰۰% افزایش خواهد یافت. می توانید دانلودهای ناتمام تان را دنبال کنید یا برای دانلود موردنظرتان زمان مشخص یا منظمی تعیین کنید و …
این نرم افزار همچنین سختی دریافت لینک را بسته به نوع اتصال تان (به اینترنت) تشخیص می دهد. توسط جستجوگر سایت این نرم افزار می تواند لینک های یک وب سایت را بدست آورید. نشان دادن پیش نمایشی از فایل های در حال دریافت و سازماندهی آن ها نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

DownloadStudio با نسخه های موجود اکثر مرورگرهای معمول مانند Internet Explorer، Firefox، Flock، Opera، Mozilla و Netscape کاملاً سازگار است و دانلود های درخواستی در آن ها مستقیماً به این نرم افزار ارسال می شوند تا با سرعت بالا دریافت شوند. قابلیت های این نرم افزار از طریق کلیک راست مهیا می باشد. همه ی قسمت های این نرم افزار مدیر دانلود، امکان سفارشی شدن دارد، بنابراین می تواند به هر روشی که دوست دارید به دانلود فایل های موردنظرتان بپردازید.
نرم افزار DownloadStudio می تواند لینک های متعلق به اکثر سایت های موجود را دریافت کند. سایت هایی مانند RapidShare، Megaupload، YouSendIt، FileFront، Youtube، Google Video، Myspace، Crackle، Metacafe، Dailymotion، Yahoo، MSN، Flickr، Download.com و میلیون ها سایت دیگر
با خیالی راحت به DownloadStudio اعتماد کنید و فایل های خود را برای دانلود به آن بسپارید زیرا این نرم افزار دارای ۱۲ ابزار ویژه برای دانلود می باشد که به شما اجازه دریافت هر نوع فایلی از هر سایتی را می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DownloadStudio 5.1.2.0 Portable:
- دانلود فایل ها بصورت تکی
- دانلود فایل ها بصورت گروهی
- دانلود نوع خاصی از فایل ها
- دانلود وب سایت ها
- دانلود ویدئوهای فلش
- دانلود فید های RSS و وبلاگ ها
- ضبط صدا و تصویر
- یابنده ی لینک
- جستجوگر وب سایت
- خواننده فیدهای RSS
- مرورگر، سازماندهی کننده و نمایش فایل
- اجرای سریع و سادگی استفاده
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/internet/HiDownload%20Platinum%20v7.85/HiDownload%20Platinum%20v7.85.jpg

 

HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود کار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری که به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت را افزایش دهد! همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای که در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی – Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Platinum v7.85:

- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها

- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و …

- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)

- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video – FLV, Streaming MP3, Shoutcast™

- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و …

- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM

- دانلود از سایت های به اشتراک گذاری File ها نظیر Rapidshare و Megaupload

(برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)

- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera

- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها

- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها

- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر

- دسته بندی خودکار File های دانلود شده

- تغییر نام خودکار File های دانلود شده

- پشتیبانی از Proxy Server

- پشتیبانی از Cookies

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …

 



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 18:3 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/internet/Conceiva%20DownloadStudio%20v6.0.3.0/Conceiva%20DownloadStudio%20v6.0.3.0.jpg

یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی که تا به حال برای مدیریت دانلود ها معرفی و طراحی شده است ابزاریست که Download Studio نام دارد. نرم افزاری متفاوت از ابزارهایی که تا به حال دیده ایم. ابزاری به سبکی نوین برای دریافت فایل ها از دنیای مجازی اینترنت که امکانات فراوانی را ارائه می دهد. این ابزار قدرتمند که قادر است خود را با ۶ مرورگر بسیار معروف و رایج هماهنگ کند علاوه بر این کار افزایش سرعت دانلود در دریافت فایل ها را هم با خود به رایانه های کاربران می آورد. واسط کاربری بسیار جذاب و متفاوت نسبت به تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه، امکان دانلود از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو های آنلاین نظیر Youtube.com ، دسته بندی خودکار فایل های دانلود شده، امکان ذخیره سازی کامل یک سایت برای مشاهده به صورت آفلاین، قابلیت ضبط صدا و تصویر ، دانلود همزمان دسته ای از فایل ها و ثبت آن ها به صورت یک مجموعه در نرم افزار ، قابلیت دانلود اخبار از فیدخوان ها و مرورگر داخلی نرم افزار برای مشاهده و گشت و گذار در اینترنت از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Download Studio به شمار می رود. این ابزار همچنین با تقریبا تمامی پروتوکل های موجود هم سازگاری دارد و می تواند با پشتیبانی از آن ها فایل های مورد نظر را دریافت کند. این نرم افزار قدرتمند از مجلات معتبر توانسته بهترین امتیازها را کسب کند که یکی از دلایل موفقیت این ابزار هم همین عامل بوده است. برای کاربرانی که به اینترنت و دانلود فایل های خود اهمیت داده و همیشه سعی می کنند از بهترین ها استفاده کنند نرم افزار Conceiva Download Studio می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Conceiva DownloadStudio v6.0.3.0 :

- واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار

- استفاده آسان از نرم افزار

- امکان دانلود با سرعتی چند برابر

- قابلیت دانلود همزمان چندین فایل

- دسته بندی دانلودها

- امکان دانلود از سایت های آنلاین ویدئو

- سازگاری با اکثر مرورگرهای محبوب

- سازگار با تمامی پرتوکل ها

- امکان ضبط صوت و تصویر

- مرورگر داخلی نرم افزار

- قابلیت دانلود کامل یک سایت

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


29 شهريور 1389برچسب:, :: 22:48 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/internet/Orbit%20Downloader%20v4.0.0.1/Orbit%20Downloader%20v4.jpg

Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

 

وِیژگی های نرم افزار Orbit Downloader v4.0.0.1:

- سرعت فوق العاده: افزایش سرعت Download تا ۵۰۰ درصد با استفاده از تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف

- فوق العاده سبک: Orbit Downloader با حجمی بالغ بر ۲.۰۱ MB کمتر از ۳ MB از RAM شما را اشغال و در هنگام Download هم نهایت ۳ درصد از CPU شما استفاده می کند

- کاربری آسان: با ظاهری روشن و آسان ، انجام تنظیمات را هم برای کاربران تازه کار و هم برای حرفه ای ها آسان نموده است

- فراگیرترین Download کننده: با پشتیبانی از تمامی Protocol های موجود برای تمامی Download های شما دارای کاربرد می باشد

- رایگان و امن: بدون ابزارهای تبلیغاتی و یا جاسوسی !

جدید ترین ویژگی های اضافه شده در این نسخه :- توانایی دانلود موزیک های آنلاین از سایت های Support Social Music Download: Pandora, Yahoo, Myspace, IMEEM, Radioblogclub, Lala and more و …

- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از سایت های Youtube, Dailymotion, Myspace, Yahoo, Metacafe, Google و … .

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Orbit Downloader v3.0 Final:

- برنامه ای کاملا رایگان و کابرد بسیار آسان

- افزایش ۵۰۰%سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها

- دانلود با سرعت بالا، مشغول نبون CPU ، استفاه آسان

- توانایی دانلود از HTTP,HTTPS,FTP,MMS,RTSP,RTMP با قابلیت Resume

- دانلود از سرور های ارائه دهنده P2P یا همان Torrent

- دانلود فایل های YouTube , Rapidshare , Flash ,Music , …

- دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها

- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین

- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله: IE,Firefox,Maxthon,Opera,Chrome

- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان